Asiakastarina: Mikkelin Huoltotiimi Oy

 

 

 

Mikkelin huoltotiimi on tehnyt yhteistyötä Dinairn kanssa yli 15 vuotta. Menestyksekkään ja pitkän yhteistyön takana on sujuva kommunikointi ja molemminpuolinen luottamus sekä yhteinen tavoite puhtaan sisäilman eteen. 

Mikkelin huoltotiimi on Mikkelin alueella toimiva kiinteistöhuoltoyhtiö. Yrityksellä on Mikkelin alueella noin 80 kohdetta, joissa on IV-tekniikkaa. Asiakkaina huoltotiimillä on niin kerrostalojen asunto-osakeyhtiöt, kuin erilaiset liikekiinteistöt. Yhtiö on perustettu 2005 ja työllistää noin 50 henkeä Mikkelin alueella. Yhteistyö Dinairin kanssa on alkanut jo aivan firman perustamisesta alkaen. Työnjohtaja Teemu Lahikainen on tehnyt yhteistyötä Dinairin kanssa jo yhdeksän vuoden ajan. Alueen myyjänä toimii Miika Räsänen ja hänen kanssaan yhteistyö on alusta alkaen ollut vaivatonta.  

”Yhteistyö on ollut aina todella helppoa ja tässä matkan varrella siitä on muotoutunut todella hyvä kuvio. Alueen asiantuntija on ollut tässä isossa roolissa. Asiantuntija osaa asiansa ja kiinteistöt ovat myös toki tulleet hänelle tutuiksi. Vaadimme itse paljon omalta henkilökunnaltamme ja samaa vaadimme myös tavarantoimittajalta. Dinairin kanssa tämä vaatimus toteutuu.” Summaa Lahikainen.

Nopea ja sujuva tilaaminen

Erityisesti kehuja Lahikainen antaa Dinairin joustavasta asiakaspalvelusta ja tilauksen teosta. Myyjän saa helposti kiinni puhelimitse, mutta tilaukset voi myös tehdä itselle sopivaan aikaan Filternet palvelun kautta. Filternetistä löytää helposti kaikkien kiinteistöiden tiedot ja kartoitukset ajantasaisesti.

”Filternettiä on helppo ja vaivaton käyttää. Tilaushistorian ollessa näkyvissä on helppo itsekin palata, että mitä on tilattu ja milloin. Mikäli kuitenkin on itse tien päällä niin tilauksen saa myös nopeasti tehtyä soittamalla myyjälle suoraan.” kuvailee Lahikainen.

Laatu, kotimaisuus ja ympäristö tuotteiden takana

Mikkelin huoltotiimi on tyytyväinen Dinairin tuotteiden laatuun ja luotettavuuteen. He tietävät, mitä saavat ja tuotteiden tasalaatuisuus antaa turvallisuutta. Avainlippu-merkkiä Dinarin tuotteissa Lahikainen arvostaa suuresti ja kertoo että he Mikkelin huoltotiimissä mielellään suosivat kotimaisia toimijoita. ”Ylipäätään tuote on hyvä ja se toimii ja ajaa tehtävänsä hyvin. Ostaa mitä tahansa niin tietää mitä saa. Tasalaatuisuus ja tuotteiden taso ovat teknisesti niin hyviä, että ei tarvitse miettiä uskaltaako ottaa tuotetta.” summa Lahikainen.

Mikkelin huoltotiimi arvostaa erityisesti Dinairin ympäristölinjaa. ”Olemme itse juuri saaneet Ekokompassi- ympäristösertifikaatin, joten toivomme myös kumppaneiltamme, että ympäristöasiat otetaan vakavasti ja niihin panostetaan. Näin meillä on yhteinen tavoite ympäristön eteen.” Kertoo Lahikainen.

Tulevaisuudessa energiatehokkuus ja ympäristöasiat yhä tärkeämpiä

Tulevaisuudessa Lahikainen näkee yhteistyön jatkuvan ja vain kehittyvän entisestään; ”Pyritään piiskaamaan toisiamme entistä parempaan suuntaan ja olemaan vielä parempia jatkossa.”. Lahikainen nostaa myös esille, kuinka tulevaisuudessa kiinteistöjen määrä tulee varmasti kasvamaan heillä, mutta erityisesti vaatimustaso kasvaa uusissa kiinteistössä. ”Yhdessä Dinarin kanssa me pystymme pysymään ajan hermolla ja kehittämään itseämme ja toisiamme. Jatkossa energian säästäminen, sekä ympäristövaikutukset nousevat isoon arvoon. Niissä ollaan jo nyt aktiivisesti mukana mutta tulevaisuudessa näihin tulee panostaa yhä enemmän. Uskonkin että jatkossa näihin haasteisiin on Dinarin kanssa helppo vastata.” Kertoo Lahikainen. Erityisen innoissaan tulevaisuuden osalta Mikkelin huoltotiimissä ollaan Dinairilla kehitteillä olevasta hiilijalanjälkimittarista. Hiilijalanjälkimittari auttaa yrityksiä tekemään entistä ympäristöystävällisempiä ratkaisuja pussi- ja kasettisuodattimien osalta. 

”Yhdessä Dinairin kanssa me voimme varmistaa, että loppuasiakkaamme nauttivat puhtaasta ja turvallisesta sisäilmasta.” Tiivistää Lahikainen yhteistyön tuloksista.

Tämä pitkäaikainen ja menestyksekäs kumppanuus on esimerkki siitä, miten vahvat asiakassuhteet, korkea laatu ja yhteiset arvot voivat luoda menestyvän yhteistyön, joka palkitsee molempia osapuolia. Yhteisenä tavoitteena puhdas sisäilma loppukäyttäjälle ympäristöystävällisillä valinnoilla ohjaa meitä entistä paremmaksi.

Mikkelin huoltotiimi on tehnyt yhteistyötä Dinairn kanssa yli 15 vuotta. Menestyksekkään ja pitkän yhteistyön takana on sujuva kommunikointi ja molemminpuolinen luottamus sekä yhteinen tavoite puhtaan sisäilman eteen. 

Mikkelin huoltotiimi on Mikkelin alueella toimiva kiinteistöhuoltoyhtiö. Yrityksellä on Mikkelin alueella noin 80 kohdetta, joissa on IV-tekniikkaa. Asiakkaina huoltotiimillä on niin kerrostalojen asunto-osakeyhtiöt, kuin erilaiset liikekiinteistöt. Yhtiö on perustettu 2005 ja työllistää noin 50 henkeä Mikkelin alueella. Yhteistyö Dinairin kanssa on alkanut jo aivan firman perustamisesta alkaen. Työnjohtaja Teemu Lahikainen on tehnyt yhteistyötä Dinairin kanssa jo yhdeksän vuoden ajan. Alueen myyjänä toimii Miika Räsänen ja hänen kanssaan yhteistyö on alusta alkaen ollut vaivatonta.  

”Yhteistyö on ollut aina todella helppoa ja tässä matkan varrella siitä on muotoutunut todella hyvä kuvio. Alueen asiantuntija on ollut tässä isossa roolissa. Asiantuntija osaa asiansa ja kiinteistöt ovat myös toki tulleet hänelle tutuiksi. Vaadimme itse paljon omalta henkilökunnaltamme ja samaa vaadimme myös tavarantoimittajalta. Dinairin kanssa tämä vaatimus toteutuu.” Summaa Lahikainen.

Nopea ja sujuva tilaaminen

Erityisesti kehuja Lahikainen antaa Dinairin joustavasta asiakaspalvelusta ja tilauksen teosta. Myyjän saa helposti kiinni puhelimitse, mutta tilaukset voi myös tehdä itselle sopivaan aikaan Filternet palvelun kautta. Filternetistä löytää helposti kaikkien kiinteistöiden tiedot ja kartoitukset ajantasaisesti.

”Filternettiä on helppo ja vaivaton käyttää. Tilaushistorian ollessa näkyvissä on helppo itsekin palata, että mitä on tilattu ja milloin. Mikäli kuitenkin on itse tien päällä niin tilauksen saa myös nopeasti tehtyä soittamalla myyjälle suoraan.” kuvailee Lahikainen.

Laatu, kotimaisuus ja ympäristö tuotteiden takana

Mikkelin huoltotiimi on tyytyväinen Dinairin tuotteiden laatuun ja luotettavuuteen. He tietävät, mitä saavat ja tuotteiden tasalaatuisuus antaa turvallisuutta. Avainlippu-merkkiä Dinarin tuotteissa Lahikainen arvostaa suuresti ja kertoo että he Mikkelin huoltotiimissä mielellään suosivat kotimaisia toimijoita. ”Ylipäätään tuote on hyvä ja se toimii ja ajaa tehtävänsä hyvin. Ostaa mitä tahansa niin tietää mitä saa. Tasalaatuisuus ja tuotteiden taso ovat teknisesti niin hyviä, että ei tarvitse miettiä uskaltaako ottaa tuotetta.” summa Lahikainen.

Mikkelin huoltotiimi arvostaa erityisesti Dinairin ympäristölinjaa. ”Olemme itse juuri saaneet Ekokompassi- ympäristösertifikaatin, joten toivomme myös kumppaneiltamme, että ympäristöasiat otetaan vakavasti ja niihin panostetaan. Näin meillä on yhteinen tavoite ympäristön eteen.” Kertoo Lahikainen.

Tulevaisuudessa energiatehokkuus ja ympäristöasiat yhä tärkeämpiä

Tulevaisuudessa Lahikainen näkee yhteistyön jatkuvan ja vain kehittyvän entisestään; ”Pyritään piiskaamaan toisiamme entistä parempaan suuntaan ja olemaan vielä parempia jatkossa.”. Lahikainen nostaa myös esille, kuinka tulevaisuudessa kiinteistöjen määrä tulee varmasti kasvamaan heillä, mutta erityisesti vaatimustaso kasvaa uusissa kiinteistössä. ”Yhdessä Dinarin kanssa me pystymme pysymään ajan hermolla ja kehittämään itseämme ja toisiamme. Jatkossa energian säästäminen, sekä ympäristövaikutukset nousevat isoon arvoon. Niissä ollaan jo nyt aktiivisesti mukana mutta tulevaisuudessa näihin tulee panostaa yhä enemmän. Uskonkin että jatkossa näihin haasteisiin on Dinarin kanssa helppo vastata.” Kertoo Lahikainen. Erityisen innoissaan tulevaisuuden osalta Mikkelin huoltotiimissä ollaan Dinairilla kehitteillä olevasta hiilijalanjälkimittarista. Hiilijalanjälkimittari auttaa yrityksiä tekemään entistä ympäristöystävällisempiä ratkaisuja pussi- ja kasettisuodattimien osalta. 

”Yhdessä Dinairin kanssa me voimme varmistaa, että loppuasiakkaamme nauttivat puhtaasta ja turvallisesta sisäilmasta.” Tiivistää Lahikainen yhteistyön tuloksista.

Tämä pitkäaikainen ja menestyksekäs kumppanuus on esimerkki siitä, miten vahvat asiakassuhteet, korkea laatu ja yhteiset arvot voivat luoda menestyvän yhteistyön, joka palkitsee molempia osapuolia. Yhteisenä tavoitteena puhdas sisäilma loppukäyttäjälle ympäristöystävällisillä valinnoilla ohjaa meitä entistä paremmaksi.

Document Finder
Ota yhteyttä
Mail
Top of Page